تکه کلام های عاشقانه
نوشته شده توسط : ستایش

تکه کلام های عاشقانه و عارفانه مخصوص کارت پستال و اس ام اس

یه قطره اشک گوشه چشمات نشسته بود، بهت گفتم: این دیگه چیه؟

روت برگردوندی و گفتی هیچی.

گفتم: خودم دیدم که گریه کردی.

گفتی: نه، این اشک نیست.

گفتم: اگه اشک نیست پس چیه؟

گفتی: این عشقه.

گفتم: عشق چیه؟

خیلی مهربون شده بودی؛ نگاه کردی تو چشمام! بهم گفتی: عشق یعنی خاطره

گفتم: خاطره چیه؟

گفتی: یعنی خاطره اولین بار که دیدمت؛ یادت هست؟

گفتم: عشق حقیقی که یه لحظه نیست، خاطره اولین دیدار یک لحظه بودو تموم شد

گفتی: دیدی اشتباه کردی! عشق یعنی تکرار خاطره اولین دیدار؛ که تا آخر عمر توی ذهن می مونه و مدام تکرار میشه

حالا به چشمانت نگاه میکنم، آهستهُ آرام یک قطره اشک گوشه ی چشمانم نقش میبنده.

 

در حضور خارها هم میشود یک یاس بود، در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها، شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

دست در دست پرنده، بال در بال، نسیم ساقه های هرز این بیشه را داس بود

کاش میشد حرفی از "کاش میشد" هم نبود، هر چه بود احساس بودو عشق بودو یاس

 

در مشرق عشق دشت خورشید تویی،

در باغ نگاه یاس امید تویی

در بین هزار پونه آنکس که مرا

چون روح نسیم زود فهمید تویی

 





:: بازدید از این مطلب : 10469
|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 26 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یاس در تاریخ : 1392/11/16/3 - - گفته است :
لــــم بالــکنی می خواهـــد رو به شهـــر...
و کمی بـاد خنکــــ و تاریکـــــی ...

یکــــ فنجان بــزرگــــ قهوه ...
یکـــ جرعه تـ♥ـو ... یکــــ جرعه من ...

و سـکوتـــی که در آن دو نگـــاه گـــره خـــورده باشـــد ...
بی کلام...

میـــــدانی...!؟
دلــــم یک "من" می خواهــد بـــرای تــو...

و یک "تــو" تـــا ابــــد بــرای من ...
به منم سربزن

/weblog/file/img/m.jpg
ماهان در تاریخ : 1391/9/15/3 - - گفته است :
از کی شکست عشقی خوردی یعنی این قدر عمیق بوده

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1391/5/12/4 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. در صورت تمایل لینک ما رو قرار بدین و در قسمت نظرات وبلاگ ما بهم بگین.
با تشکر

/commenting/avatars/del.shekasteh23-834998.jpg
matin در تاریخ : 1390/12/5/5 - - گفته است :
عالی بود i love you

/weblog/file/img/m.jpg
حس ششم در تاریخ : 1390/8/2/1 - - گفته است :
سلام ستايش خانوم كجائي؟

/weblog/file/img/m.jpg
Emad در تاریخ : 1390/2/23/5 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
erfan در تاریخ : 1389/12/6/5 - - گفته است :
web khob va zibaei dari.age eftekhar midin be web man ham sar bezanid.ye nazar bedid ta betonam linketon konam.shoma ham age mishe mano link konid.

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1389/11/8/5 - - گفته است :
salam apam bia khoshhal misham

/weblog/file/img/m.jpg
پرنیا در تاریخ : 1389/10/29/3 - - گفته است :
سلام خانوم گل نیستی دیگه بیا پیش ما
تولد داداشم بیا...........

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1389/10/6/1 - - گفته است :
mahshar boooooood


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: